Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll krävs det att du har en eftergymnasial utbildning inom teknik samt erfarenhet av arbete med och mot kund. Vidare har du lätt för att sätta dig in i olika IT-system. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom eftermarknad och har erfarenhet av försäljning och avtal. Har du dessutom erfarenhet av att implementera processer och rutiner ser vi det som positivt. Då rollen innebär personalansvar söker vi dig som trivs i en ledande befattning och har du erfarenhet av arbetsledning eller personalansvar är detta ett plus.
Utöver svenska bör du prata och skriva engelska obehindrat då du kommer att ha mycket kontakt med USA.
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker efter dig som är kommunikativ och med lätthet och tydlighet kan kommunicera både internt och med kunder. Kundvård är en central del av rollen och du förväntas bygga förtroendefulla relationer med kunderna. Då rollen innebär att skapa struktur är det viktigt att du trivs med att arbeta strukturerat och på ett självgående vis föra ditt arbete framåt. Eftersom du ges utrymme att utforma rollen och växa med den ser vi också att du är resultatinriktad för att nå mål, inte bara rent ekonomiskt utan också inom service och process, detta genom ett gott teamarbete för att skapa ett prestigelöst och drivet lag.
Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar Skandinavisk Kommunalteknik med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka här. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Louisa Torstensson på 08-120 50 423. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Läs mer om tjänsten